stekt fläsk.

Stekt fläsk i dubbel bemärkelse idag. Har nyligen kommit in efter att haft filthäng med glass, iste och Johanna! Sååå härligt. Tror allt vi skrapat ihop lite färg nu! Meen inte bara stekt mitt eget fläsk idag utan det blir stekt fläsk med löksås till middag. Har nämligen fyndat skivat stekfläsk på Ica, denna gången ville Jonas inte ha vilket innebär att jag kan äta huur mycket jag vill. Hur glad jag är? Obeskrivligt. Gör lite extra löksås och puttar i lite färska champinjoner så blir det en bra sås till morgondagens matlåda som blir köttfärslimpa och broccoli. Längtar nästan efter den lådan redan. Men inget slår ju stekt fläsk. Fyfan vad jag älskar FLÄÄÄÄSK! Verkligen helt otroligt. Kan äta det varje dag. Inga konstigheter.


Woho för en härlig dag! Och för min våriga (påskiga?) scarf :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Underbar em i solen! Upp med bild på den goda maten, tack. ;)

2011-05-10 @ 20:13:10
Postat av: Josefine

så jäkla brun! nästan lika brun som stekfläsket när det är som godast ;)

2011-05-13 @ 20:52:22
URL: http://josefine-creo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0