vill du flytta in?

Okej, den där mms-bloggningen blev kanske inte så rolig. Kul ändå att det fungerade. Såg nu att blogg.se håller på att lansera en blogg-app till Iphone. Det vore ju fantastiskt kul, tänk vad lite jag kommer ha att skylla på då? Då kan jag blogga hejvilt vad jag än stoppar i mig.

Så länge undrar jag, vill ni flytta in i min (okej, Jonas..) luva?


Har ni sett större luva? Då har jag ändå rätt stort huvud. Tokigt.

Vill ni inte flytta in så kan ni få ge mig en liten solbränna annars, den där bleka nunan är inte att leka med.

Idag får vi middagssällskap i form av min gulliga lilla Hanna. Vi bjuder på tacos, fast med kyckling, så Fajitas va? Det ska bli smarrigt. Vi provar fullkornstortillas. Hoppas de är goda, jag gillar grova hamburger- och korvbröd bättre än vanliga så hoppas på samma resultat här.

Nej, nu kommer nog Hanna vilken sekund som helst så ska tända ett par ljus.

Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Josefine

kanske att den luvan till och med passar min sambo. kanske ;)

2011-03-09 @ 17:55:34
URL: http://josefine-creo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0