smoothie.

Johanna twittrade om att hon ätit glass på stan. Blev sjukt avis och lite irriterad att jag inte köpt något gott när jag var i affären. Som tur var så hade jag köpt en naturell yoghurt och hade jordgubbar i frysen så jag kunde göra mig en liten smoothie. Lite vaniljsocker tog jag i också. Smarrigt.


Vinglas livar upp :)

Till middag idag åt vi en korvgryta. Denniskorv som var lite kryddiga, en gul lök, en grön/röd/orange(konstig) paprika och en del färska champinjoner. Detta stekte vi i skivor och slantar och hällde på en kartong passerade tomater. Lite pizzakrydda och salt och sen var det klart! Kanske inte jättemättande för mig som vant mig tillbaka till kolhydrater, men gott var det!

Har 15 kronors rabatt på Max fram till torsdag, känns det inte som att jag bara MÅSTE använda det innan? Känns så, tycker jag.....

Kommentarer
Postat av: Hanna

-tummen upp!

2011-03-22 @ 20:44:22
Postat av: Josefine

Jag fick lammfärsbiffar hos mammi och pappi idag så slapp soppa igen ;)

2011-03-22 @ 21:30:07
URL: http://josefine-creo.blogspot.com/
Postat av: Josefine

och goooott med smoothie, brukar jag alltid ha till frulle, men idag blev det ju en banan som du vet :)

2011-03-22 @ 21:30:59
URL: http://josefine-creo.blogspot.com/
Postat av: Pappa

klart du måste äta på max

2011-03-23 @ 11:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0