hemligt bak.

Idag försvann vårt internet hela dagen. Jag var i skolan mellan 9-13 så jag märkte det inte förän jag kom hem, tack och lov. Sedan fick jag klara mig utan (jaja, jag hade ju Jonas mobil..) internet i FEM timmar. Det var fem långsamma timmar, vill jag lova. En tur till affären och en tupplur hjälpte mig att fördriva tiden. Det är inte kul att vara utan internet alltså. Stackars de som inte har något internet........

Men nu har jag hemlighetsbakat (man kan aldrig veta vem som läser bloggen)! Imorgon ska jag visa vad, kommer bli både fint och gott!




Obligatoriskt att slicka rent sleven. Mår lite illa nu, helt klart värt det!

För övrigt så har jag ett konstant ryck under ögat. What to do?

Godkväll!

Kommentarer
Postat av: Josefine

spännande! :) ryck i ögat är bara att vänta ut tror jag. kan bero på stress har jag hört! är du stressad?

2011-03-02 @ 09:05:16
URL: http://josefine-creo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0