suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck.

Var på Vårdcentralen idag. Det enda positiva med det besöket är att det tar typ en minut att gå dit. Resten (tio minuter) gav mig ingenting. Trodde jag skulle få göra allergitest men det fick jag inte. Däremot fick jag säga flera gånger att jag inte har något djur eller någon växt hemma. Suck, säger jag bara. Tror att jag ska försöka ringa till allergimottagningen istället. Min "husläkare" är kass. Och lätt otrevlig.
Därför är jag less nu. Som tur är så kommer Hanna snart, om hon behagar gå hemifrån snart ;). Och senare kommer Matilda så vi kan heja på Sverige.

Ska snart fixa kvällens middag. Hel kyckling i gryta på spisen och gräddsås. Tror det blir ris till, det är visst okej ibland. Haha, den här dieten alltså. Märklig..


Ser ni hur less jag är?

Fin tröja ändå! Från lillebror i julklapp via ett presentkort på Cubus. Thank you, little brother!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Men stackare! Var du inte lovad ett STORT test till och med? Hm...Snygg tröja du har fått/köpt iallafall! :)

2011-01-26 @ 18:54:40
URL: http://josefine-creo.blogspot.com/
Postat av: mamma Pia

Men oj, vad tråååkigt du har..ha,ha,,, Typiskt arrangerad bild!!! Så snygg färg på den tröjan,du!!!

Det ska nog ordna sig med allergimottagningen ska du se!!!

2011-01-27 @ 12:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0