härliga lördag.

Haft en fantastisk lördag. Herrn åkte hemifrån halv sju imorse vilket gjorde att jag kunde breda ut mig ordentligt, jag sover alltid som bäst när jag vet att Jonas måste gå upp och inte jag, kanske lite skadeglädje. Men det vet vi ju hur det är med den - enda sanna glädjen. Sen vaknade jag på riktigt strax efter elva när han kom hem och väckte mig. En knapp timme senare satt vi i våra vänners bil på väg till Barkarby Outlet. Två herrar och två damer, gissa vilka som handlade mest? Jo, herrarna. Jag köpte ingenting alls. Men det var väldigt mysigt att strosa omkring där och äta lunch (kolgrillad kyckling, bulgur, tzatziki för min del) i tre timmar. Ett avsnitt House och en liten slumring senare kom den andra herrn från tidigare idag hit för att grabbkvälla med Jonas. Vi kör på tvärtom-temat här i helgen. Igår så hade jag två söta vänner här, Matilda och Ingrid, och vi såg (och skrek till) handbollen, åt pizza och drack öl. Idag sitter "karlarna" och äter ost, päron och dricker vin. Haha, jag säger då det..

Jag har flyttat in till sovrummet med mitt glas vin och en liten skål nötter. Och skvallertidning. Gött.


Jag har det rätt bra här. Somnar nog vilken sekund som helst..


Kvällens middag (jag var kors i taket mätt i flera timmar, IGEN!)

Den smarriga middagen var ett lin- och solrosfröbröd med skagenröra, groddar och avokado med örtsalt!

Nu ska jag slumra framför "Så Olika" varvat med skvaller tills jag somnar.

Godkväll och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Verkligen en härlig lördag! :) och verkligen en tvärtom-helg! kul :)

2011-01-30 @ 15:27:24
URL: http://josefine-creo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0