lördagsmys.

Ikväll ska jag ha en riktig myskväll i min ensamhet. Har lärt mig att tycka om det ändå, det trodde jag inte med tanke på min sällskapssjuka. När jag är själv vill jag alltid äta något onyttigt eller passa på att äta något som Jonas inte tycker om. Brukar oftast bli samma saker - bakpotatis, fiskgratäng eller revbensspjäll. Ja, temat är väl lättlagat (knappt att man får kalla det laga när man värmer potatisen i mikron men..) och gött. Idag blir det i alla fall Icas färdiga fiskgratäng med räksås. Jag älskar färdiga fiskgratänger! Sen blev jag otroligt sugen på CocaCola med citron i, iskall. Så jag köpte en 2 liters Cola Light (får ju inte hål i tänderna i alla fall, haha) och ställde ut på balkongen. Nu var den perfekt iskall. Mums!

Till Melodifestivalen (ja, alla kollar ju fast de säger att de inte gör det, typiskt) ska jag poppa popcorn och doppa i smör. Imorgon funderar jag på om jag ska vara världens bästa flickvän och gå o köpa lyxfrulle medan herrn sover. En riktig söndagsfrukost är ju aldrig fel, speciellt inte om han kommer vara bakis. Hoppas jag orkar, meen jag hoppas inte på för mycket då jag är en latprutt.

Nu ska jag återgå till min "drink" och invänta gratängen! Tjohej!


Mumma!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Vad mysigt du har det! :) En sån drink får jag nog göra ikväll, såg mycket gott ut! :)

2011-02-20 @ 12:07:28
URL: http://josefine-creo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0