ge mig styrka!

Tolv timmar har jag pluggat idag. Det syns och känns kan jag lova. Huvudvärk, trötthet, sur, sönderkliade armar och just det, ont i nacken. Ja, men verkligen en helt fantastisk dag. Har suttit i soffan hela jävla dagen, förutom två besök till köket och ett till affären (thank god!). Men men, så är det ibland.

Idag åt vi veggie-taco. Köpte en ny tacokrydda, typ smoked chili and garlic om jag inte minns fel. Den var la sådär. Tror det var den som gjorde att jag lite tappade aptiten. Men vi körde med Quornfärs. Tror inte att det var den som gjorde det äckligt ändå, den smakar ju liksom inte.
"Jag tror inte jag gillar Quornfärs" sa Jonte när han ätit upp, haha. Han äter ändå upp ändå, duktigt. Jag gjorde inte det, jag åt bärpaj och vaniljsås istället. Helt okej ändå. Lika bra att äta upp den när jag ändå gjort den trots att jag egentligen inte äter socker, eller allt annat som är i för den delen.. Förutom smöret och bären ;)

Imorgon ska bli en bättre dag. Och då ska jag äta något gott och visa!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Josefine

köpte också den där smoked chili and garlic, gillade den inte heller så värst. Jag blandade ut den med vanlig en gång och då var det bättre! Quorn funkar utmärkt i tacos, men vanlig färs och äkta krydda är ändå bäst! ;)

2011-02-08 @ 07:14:11
URL: http://josefine-creo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0