big baby.

Tänkte bara visa hur jag ser ut när jag springer omkring (okej, ligger i soffan) när jag är själv hemma!


Ja, det är rosa små halkkluddar under. Inga konstigheter.

Jo men visst, då glider jag omkring i min sparkdräkt. Är det inte fin? Bilden ger den inte rättvisa, den är mer mintig i färgen. Ja, viktigt att poängtera känner jag. Sjukt skön är den, och det är precis vad man behöver i världens kallaste lägenhet. Ett minus (i min ögon) är dock att jag inte kan klia på benen. Den är jobbig. Men i det stora hela så är den fantastiskt och jag skulle gärna ha den hela dagarna - ALLA dagar. Men jag tänker på min omgivning och väljer ibland att faktiskt ha riktiga kläder på mig! Varsågoda!

Ikväll åt jag middag själv då herrn var ute på uppdrag. Då passade jag på att äta en ciabatta, lite ljust bröd (med oliver) sitter alltid fint, men vill inte läska herrn så jag äter "onyttigt" när han inte är hemma. Rart av mig, icke sant? Det blev hur som helst en olivciabatta med smör, sallad, brie och avokado. Och lite citronpeppar och örtsalt. Så gott i all sin enkelhet.

Imorgon beger jag mig till Skövde. Jag längtar som en liten tok! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0