valuta för pengarna.

Idag sov jag ut. Mitt mål var att sova till tolv, jag vaknade av mig själv 11.45. Rätt nöjd med det faktiskt, har längtat efter lördag heeela veckan så att jag ska få sova ut. Äntligen var dagen här!
Efter en timmes vakentid var det dags att bege sig till stan för att luncha med Hanna, som jag inte sett på år och dar. Så går det när den ena ska bli klar med skolan fort och börja jobba, inte okej...... ;)

Vi åt i alla fall en sjudundrande lunch bestående av thaibuffé! I priset ingick thai-, dimsum(simdum?dumsum?)- och sushibuffé. Kanonbra ju! Och tre olika sorters glass till efterrätt, och frukt. Vi åt mest av thaibuffén dock, sushi var nog inte deras huvudfokus.. Mycket trevligt och gott var det!


Gårdagens middag och dagens lunch. Vi åt laxburgare (ICA GottLiv) igår
och de var så himla goda! Enda ingredienserna var lax, potatis, purjolök
och salt. Ja, som att man skulle gjort de själv alltså. Rekommenderas
starkt! Med lite grovt hamburgerbröd, ruccolasallat, gurka och
getost/honungscremefraiche på o NOM!


Ikväll är jag ensamvarg och då vet alla vad som gäller - kolhydratsfrosseri! Ikväll blir det bakad potatis med skagenröra, baguette med vitlöks- och örtbrie och cheesecrunchers. Är fortfarande lite mätt sedan lunchen, men tror nog jag ska äta snart ändå. Skönt att slippa bli hungrig, inte varje dag!

Provade nya Lokasmaken Vattenmelon nu efter att ha sett reklamen hundra gånger. Tycker förövrigt fortfarande att det låter som jätten skriker Beeeloooooonas istället för Meeeelooooooonas. Men tydligen inte. Hepp. Hursomhelst, tror inte att jag gillar den. Det är något med den som påminner mig om min äckliga, krämiga medicin jag fick mot svinkoppor. Inte en helt okej smakupplevelse..

Kommentarer
Postat av: Josefine

mina kommentarer syns ju inte alltid :( men men... jag ger inte upp, nu ska den synas minsann! De där burgarna lät ju gott, såg riktigt gött ut också! Ska testas en dag! :)

2011-04-03 @ 19:50:03
URL: http://josefine-creo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0