fest och plock.

Igår hade vi partaj här hemma. Mycket trevligt, med fantastiskt folk!
Idag var det med andra ord rätt segt här hemma. Jag piggnade dock till efter en liter cola och fyra avsnitt SATC. För att piggna till ytterligare så skickade jag iväg min karl för att köpa Gyros med pommes. Så jädra gott. Det smakar lite som Skövde-kebab, fast fräschare liksom. Inte samma flottkänsla som kebab. Fick både vitlökssås och tzatziki till. Mumsfilibabba!


Var mer aptitligt än det ser ut.. I promise!

Ikväll blir det plockmat till middag. Vi har en god tunnskuren salami, stora gröna oliver, räkor, ishavsröra, cambozola, färskt bröd, vindruvor och jordgubbar. Bara väntar på att min man ska komma hem. Under tiden tittar på jag på Mästarnas Mästare och drömmer mig bort mot varmare breddgrader..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0