depp-påse.

Vi är ju två stora fan av Ica Väst (Ica Bäst, höhö) här hemma. Veckans kupongvaror föll oss godis- och chipsråttor i smaken. När det är SÅ billigt så kan man ju inte låta bli. Två påsar Naturchips för 20 kronor, är ju tusan billigare än vad EN brukar vara. Ni hör ju. Och sex stycken styckgodisar för 10 kronor. Thank you very much. För att späda på påsen köpte jag en skvallertidning och en Ramlösa Smultron också. Bättre än dricka i alla fall, någon måtta får det vara. Hrm..


Oj, vilken dålig bild. Men ni ser ju i alla fall hur GÖTT det ser ut!

Tror att kassörskan trodde att jag var deppig. En riktig depp-påse. Haha, men det är jag inte. Jag är så lycklig! Men ack så trött och allergisk. Nu ska jag läsa och se om Victoria och Daniel är gravida denna gång! Spännande!! Behöver lite omväxling från vetenskapliga artiklar om jämställdhet och genus... Huff.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jummi! Inte ett dugg avundsjuk, vi har billigare fiskpinnar och tandkräm denna vecka, det skulle jag ju aldrig byta ut mot chips och godis- jag är inte alls bitter! ;)

2011-04-18 @ 21:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0