how it's done.

Gud vad skönt att både jag och karln är studenter igen. Då kan man äta frukost, lunch och middag tillsammans igen vissa dagar. Det är ju alldeles förträffligt! Vi har även fyllt på torrförråd, kyl och frys vilket känns väldigt skönt. Vi kan nu välja vad vi vill äta. Idag ska vi äta thai-gryta med jasminris. I den ska vi ha kycklingfilé, paprika, färska champinjoner, gul lök, grön currypasta, kokosmjölk och TomKha-kryddmix. Supergott!
Skulle egentligen gått på afrodans idag, men jag tar ett tidigare pass istället så jag ska snart iväg på jympa istället! Blir kul det också!

Nu verkar det funka att lägga in bilder igen, kunde precis lägga in tre stycken, woho! Hoppas att lyckan blir långvarig denna gång, blir roligare med lite bilder!

Nu ska ni få se hur man äter pölse på rätt sätt i Danmark. Jonas tyckte att det verkade dumt att inte lägga pölsen i bröden så jag fick helt enkelt visa hur det går till. Se och lär!

Doppa i ketchup, sen senap...

Sen rostad lök..

Ooooch ÄT! Upprepa tills korven är slut och gör likadant med brödet. Skölj med öl. Klart!



Kommentarer
Postat av: mamma Pia

Härligt att laga mat med fulla förråd!!!

Och det är bra att du ger en lektion i korvätning, inte alla som kan det där!!!! Mumsigt!!!

2010-09-02 @ 18:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0