grått ute, grått inne.

Tyckte det var dags att det blev höst här på bloggen eftersom det blivit det ute. Det är ju fantastiskt med höst, igår vid tjugotretiden tog vi en promenad till affären och Jonte tog på sig vinterrocken och jag tog på mig mössa och tjocka tumvantar. Och halsduk. Som vi njöt! Jag kommer på riktigt inte bli chockad om det kommer en liten snöflinga innan september är slut, och inte ledsen heller för jag saknar min vinterjacka och mina vinterpjuks. Mina skor skulle jag kunna använda nu, för de är en blandning mellan gummistövlar/skinnconverse (Jontes beskrivning) men jag är rädd att jag kommer vara trött på dem i början av november och det är ju inte riktigt okej. Så får bli en höstskojakt på Irland om en vecka! OM EN VECKA är vi där. Fantastiskt!
Annat bra med hösten är att man kan äta härliga grytor utan att svettas bort. Och vet ni? Vi har redan fått varma element, kommer bli en så bra höst känner jag!

Kommentarer
Postat av: johanna

mycket snygg blogg!

2010-09-05 @ 18:24:29
Postat av: Josefine

underbart! :) bloggen var fin, på andreas dator, min har inte fått tummen ur och uppdatera den än! ;)

2010-09-06 @ 18:55:22
URL: http://josefine-creo.blogspot.com/
Postat av: Josefine

NU har min dator uppdaterat bloggen, att den alltid ska vara så seg. Superdupersnygg är den!

2010-09-08 @ 19:37:23
URL: http://josefine-creo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0