friday, i'm in love.

Just nu är det mer "friday, i'm fucking hungry" jag sjunger. Har varit en tråkig och oproduktiv dag med ett litet inslag av ny kunskap (för första gången denna termin). Kom ju lagom såhär några dagar innan tentan. Nu är jag hungrig. Jävligt, jävligt hungrig. Bråka inte med mig nu, för då börjar jag antingen gråta eller så blir jag arg. Man tycker att min sambo borde känna till detta efter sisådär fyraochetthalvt år. Ja, han bråkar inte med mig alltså, men när jag ringer och säger att jag är hungrig och han har lovat att vi ska åka till Maxi och "köpa oss nåt gott" och han inte kommer när han ska. Ja, det är nästan som att bråka. "Jag kommer om fyrtio minuter." "VA? Jag är jättehungrig!!" "Okej, ta en macka så åker jag om 30 minuter." Mackan är uppäten (brie och salami, yummie) och klockan har blivit en timme sedan han ringde. INTE OKEJ!!! Vill inte äta mer, för om vi verkligen ska äta något gott så vill jag ju va riktigt hungrig. Men nån måtta får det vara..

Men hey, det är ju fredag i alla fall! Helg!....som kommer bestå av enbart plugg..... OKEJ! MAT! NU!

Kommentarer
Postat av: Josefine

haha du är verkligen som han i snickersreklmn ;) DIVA! haha!

2010-09-24 @ 23:17:40
URL: http://creo-josefine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0