färdigmatshelg.

Denna helgen har vi inte lagat någon mat, riktigt skönt. Eller ja, jag lagade asäcklig lunch förut som jag åt två tuggor av innan jag höll på att kräkas. Någon äcklig bacon som jag fyndade här om dagen, som jag gjorde en baconröra på för att överraska min bakfulle man med. Han åt upp, men erkände senare att han också tyckte det var äckligt bacon, haha. Jag kunde i alla fall inte äta mer än två tuggor. Nog om det..
I fredags hade vi ju vår frossar-dag. Jag åt nuggets och Jonas åt pizza. Sen var det ju godis, chips och allt annat gott vi inhandlat. Igår åt jag chips till frukost och blev därför inte hungrig förän vid sex-tiden på kvällen. Mycket dumt, absolut ingenting jag ska föra vidare till mina HK-elever när jag blir stor. Men då blev det affären där jag köpte en färdigsallad och ett paket glass. Wienernougat. Något nytt, kan inte bestämma mig om jag älskade det eller inte.

Och idag, som avslutning på denna färdigmatshelg så tog vi oss friheten att äta på BurgerKing när vi var och handlade i Bjärby (eller heter det Gränby?). Kycklingburgare (haha, jag skrev "börjare" först - lite trött?), yumyum!

Men nu är jag typ sjukare än för några dagar sen, känns verkligen kul. Men enligt Josefine så kommer jag visst vara såhär i två månader till. Min syster vet allt hur man ska göra mig lycklig. Ehrm?...


Thaaaanks, sis ;) Te, strepsils och en liten vitlöksklyfta till kvällsmat måntro?

Kommentarer
Postat av: johanna

sötnos! vilka underbara måltider (utom lunchen då)! :)

2010-09-26 @ 21:58:39
Postat av: Josefine

om jag ska trösta dig med något så hostar jag, har ont i huvudet och högre temp än normalt... haha tror du kommer friskna till snabbare än kvickt! ;) på fredag är det fest vare sig vi är friska eller ej (om jag är frisk eller ej, du är det ju självklart!!:))

2010-09-27 @ 16:33:43
URL: http://josefine-creo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0