bra/dåligt? upp/ner?

Tenta imorgon. Har blandade känslor. Eller ja, jag har väl egentligen inga bra känslor inför en tenta någonsin, men tror att det känns helt okej. Vilket är lite skrämmande. Inbillar jag mig att jag kan? Eller kan jag på riktigt? Det märker vi imorgon. Eller när jag börjar plugga om en stund igen. Funderar dock på om jag ska promenera till affären i det otroligt vackra höstvädret och köpa en påse chips till ikväll. Tror att den sista kunskapen kan sväljas tillsammans med lite chips nämligen. Inte sant?

Imorgon innan jag går till tentan så kommer jag känna något av följande (utöver trötthet och illamående givetvis). Vilket humör ska jag välja?


Tror iaf att jag skippar uppsatt lugg.. Känns som ett steg i rätt riktning :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Heja Maria, Heja Maria!! Kommer säkert gå galant i morgon!!Det är iaf vad jag tror =)

2010-09-28 @ 19:55:50
Postat av: Josefine

jag tycker absolut att luggen ska vara uppsatt, så satsa fullt på den vänstra bilden av dig själv! :) jag håller tummar och tår som alltid! kram!

2010-09-28 @ 21:36:08
URL: http://josefine-creo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0