bildkavalkad.

Heter det bildkavalkad? Jag menar i alla fall "här kommer massa bilder på en gång", ifall jag använt fel. Blir lätt så när man försöker slänga sig med fina termer. ;)
Och tack mor för tipset om köttfärslimpan i föregående inlägg. Hon rekommenderar ost, persilja, bacon, senap, tomat, oregano. Mammas ord min lag, så det är vad ingredienserna blir imorgon. Och ägg och grädde - men det är ju nästan standard när man ber mor om recept nu förtiden. Inte sant?


Såhär stardade min resa till Irland, på Waynes med en varm choklad i väntan på resesällskapet.


På flygplatsen i London - Guinness. Bild tagen för att läska min sambo via mms. Hihi!


Var så svinigt hungrig att jag glömde ta en bild innan. Pasta med kyckling, spenat, ost, grädde och världens godaste chorizo. Även denna på Londons flygplats (Stansted).


På vägen hem. Har alltid velat äta nudlar ur en kartong som i FRIENDS och lyckan var total. Och käket gött!


Gårdagens pizza. Krossade tomater med grillkrydda och pizzakrydda. Riven ost, pepparsalami, röd paprika, gul lök, färska champinjoner. Inte dumt alls!


Dagens spontan-middag: Sallad (sån där i påse med strimlade rödbetor och grönt), tomat, stekta färska champinjoner och stekt kycklingfilé kryddad med paprika och chilikrydda. Och vitlöksbröd. Mums!

Ja, det blev några bilder minsann. Om jag får till köttfärslimpan imorgon blir det ett foto. Kan dock inte garantera något.

Gokväll!

Kommentarer
Postat av: mamma Pia

Fina bilder!!! Inte utan att man längtar efter nästa resa!

Ja, det där med grädde behöver man ju inte påpeka, eller hur!!!!

2010-09-21 @ 20:46:20
Postat av: Josefine

guuuud vad gott! allt ihop!

2010-09-22 @ 10:39:58
URL: http://josefine-creo.blogspot.com/
Postat av: sara

mums med mat och fina bilder :) kram

2010-09-22 @ 10:54:43
URL: http://ensara.blogg.se/
Postat av: AMPELOS

ha en bra dag!

2010-09-22 @ 11:22:06
URL: http://ampelos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0