trött, helg och sen middag.

Är totaltrött nu. Har varit pigg under dagen då jag gick och la mig väldigt tidigt igår, plus att jag fick mig en timmes sovmorgon imorse. Inte dumt. Men tröttheten slog till när jag hade varit och shoppat julklappar på Maxi. Lite kul att första julklapparna är inhandlade. Och snart bortgivna också. Imorgon ska jag nämligen träffa min fantastiska kusin som kommer ända från Irland till Stockholm! Då ska hon få ta med sig julklappar hem till kidsen. Min gulliga lilla (inte så liten längre..) gudson och hans lika söta syster. Svenskt ska det vara, så det blir en ny (för mig) sagobok och en klassiker - Pelle Svanslös. Och ett Pippi-spel. Hoppas det går hem! Kanske ska smygläsa Pelle Svanslös innan.... Nee, det får man väl inte. Ska låta bli.

Så otroligt gött med helg. Det är något positivt med att ha praktik, att man faktiskt får njuta av helg-känslan. När jag "bara" pluggar så märker man nästan inte när det blir helg. Kommer väl också märka att helgen är alldeles för kort. Tror att jag ska ta mig en liten middagslur nu faktiskt. Vi ska nämligen inte äta förän 21.30-22.00 ikväll för att karlsloken spelar match. Så ja, om två timmar ska jag ställa mig och steka tacofärs. Haha, känns ju helt fel. Men därför tror jag nämligen att denna lur kommer sitta fint. Så jag inte somnar med huvudet i tortillan.


Ni ser ju, nästan sovandes redan. I mina finbyxor. Är det fredag så är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0