stockholm i mitt hjäääärta, låt mig....

NEJ! Stockholm är ju inte i mitt hjärta över huvudtaget. Men det är min kära kusin Caroline, och då tar jag mig mer än gärna till Stockholm. Vad gör man inte för en mysig fika och kram med henne? Jag tror jag ska äta en kanelbulle och en kopp varm choklad. Gäller att bestämma sig i tid så jag inte står och velar... :)

Först så ska vi, så fort karln kommer hem med kvällens gottigheter, äta en ordentlig frukost med fil, juice, nybakta(uppvärmda) baguetter, frukostknäcke, kalkonskivor och ruccola. Gott va?


Ha en trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Åh, mysigt att träffa bästaste Carro :)

2010-11-21 @ 14:23:26
URL: http://josefine-creo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0