kom nu, julen!

Oj, jag försvann visst ett tag. Nästan en månad. Jag har såklart massor av ursäkter, men jag är för trött att för att skriva allt. Mest skyller jag på min matte-tenta. Så, klar med ursäkter!

Jag längtar något enormt till julen. Idag gjorde jag till och med en jul-header till bloggen. Haha, men vågar inte ändra än, då kanske jag tröttnar! Och jag vill inte riskera att tröttna på julen. Har i alla fall smygstartat julen med både pepparkakor och julmust. Yum ;)

Men tills julen (och snön) är här så får man njuta av höstfika och frukostar med ljus. Typ såhär:


Blåbärspaj med ett hav av vaniljsås och varm choklad med grädde på Storken!




Bake-Off-baguetter och en kanna te värmer gött i höstrusket!

Ska försöka skärpa mig nu. Är ju roligt att blogga ändå!
Dagens middag, förresten: Fiskgratäng med tomat- och saffranscremefraiche och mandelpotatis. Gött? - Ja!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Längtar också till julmys, men håller med om att tända ljus till frukosten lyser upp lite, och snart(!!) är det advent och då blir det extra mysigt! tycker helt klart du ska blogga oftare, kul att läsa, och bra matidéer!

2010-11-06 @ 12:00:41
URL: http://josefine-creo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0