hallå hungern, var är du?

Sitter och väntar på att bli hungrig. Nu blev jag typ det bara jag skrev så, haha. Det är ju bra, krävs inte mycket! Har nämligen köpt nya fullkornsskorpor (helt klart de bästa!) idag som jag ska avnjuta med en kopp te. Har druckit tre koppar idag redan iof. Kanske får bli juice istället. Också gött! Imorgon ska jag göra mig ännu lite fröknig på min praktik - ska ta med en egen kaffe(te)kopp! Är inte det fröknigt så säg? Tror även att jag ska införskaffa mig ett par tofflor att ha där, känns inte helt okej att gå med kängor hela dagarna ända fram till jul. Vill ju inte ha fotsvamp. Haha, äckligt.
Imorn tar jag med mig matlåda till skolan. Skulle nämligen vara pyttipanna och det lockade mig inte riktigt. Nästa torsdag däremot - PIZZABUFFÈ! Yes, please! Imorrn ska jag istället äta dagens middag: kycklingwok med ris. Har börjat köpa såndär woksås på påse, så jävla gött och smidigt. Om man inte vill ha en torr wok. Tillsammans med lite stekt kyckling, färska champinjoner och wokgrönsaker. Gött som fän. Ät!

Tror jag ska värma mina vetetofflor o lägga på varje axel nu. Har ont i varenda muskel i kroppen i princip, sover nog inte helt okej på nätterna. Mamma, jag vill ha massage när jag kommer hem. Det önskar sig nog pappa i farsdagspresent - att JAG ska få en massage. Det ska han få, tycker jag!

Godkväll!


Har det rätt gött här ändå. Trots att det var TIO MINUS när jag gick ut idag. Crazy!

Kommentarer
Postat av: Josefine

tror pappa önskar att jag också ska få en massage faktiskt. skönt då var farsdagpresenterna lösta ;) kul att du har tofflorna på axlarna, du är allt bra konstig, men söt! :)

2010-11-08 @ 22:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0