what makes me happy.

Har haft en riktig skitdag idag. Stannade hemma imorse för att jag inte orkade sitta o gråta (allergiögon!!) i biblioteket och för att jag inte orkade hetsa dit till halv nio för att få en plats. Så jag sov till halv tio och tänkte börja plugga klockan tio efter att jag ätit mitt SUPERGODA hemmagjorda bröd. Men så omotiverad som jag varit idag har jag nog aldrig varit. Gick liksom inte att plugga, jag och en kursare satt och beklagade oss över Facebook hur tråkigt vi hade det. Jag försökte ge mig själv lite energi genom att ta en rask promenad. Om det hjälpte? Nej, gjorde mest bara att mina ögon blev ännu tyngre. Men nu kom Jonas hem och jag blev genast glad. Inte bara fick jag en härlig kram utan även "Vad vill du ha till middag? Jag kan handla". Mitt svar blev snabbt: POMMES O SCHNITZEL! Det ville inte Jonas ha, MEN han gick ändå iväg och köpte det till mig (han skulle iof handla till sig själv också men..). Och poff så blev jag glad. Fan vad gott med pommes och schnitzel. Mat gör en verkligen lycklig. Iaf så gör mat MIG lycklig, och det räcker gott för mig!

HEJA MAT!! .. Och Jonas :)

Kommentarer
Postat av: Josefine

ja heja mat! heja rostemacka och te :)

2010-05-28 @ 16:13:52
URL: http://josefine-creo.blogspot.com/
Postat av: caroline jonsson

Måste du skriva om en så massa gott när jag är hungrig??? Mmmmmm Maaaat. Längtar just nu allra mest efter "svensk" pizza=) Snart snart snart.



kram

2010-06-09 @ 09:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0