on the road again..

Nu är jag inne i en bra bloggperiod igen, känns bra! Bilden jag tog igår blev inte så fin som jag trodde, men det blev väldans gott.
Se själva:


Potatis, morötter, rödbetor och kyckling i ugn. Blåmögelostsås.

Idag till lunch åt jag stuvade makaroner och grillkorv. Gött. Till middag åt jag precis kycklingklubba med knaprigt skinn och couscous med wokgrönsaker. Superbt! Jonas är och spelar golf och jag hoppas att han inte vill äta resterna, för det vill jag ha i matlåda.. Näe vill han ha så får han väl då!

Har nu försökt i typ en timma och försökt lägga in en bild på min middag, men varje gång jag ska ladda upp så lägger routern ner. Den klarar inte mycket den. Så nu efter typ 10 försök så lägger jag ner. Den kommer imorgon istället!



Kommentarer
Postat av: Josefine

såg jättegott ut ju! Hoppas kycklingen blev klar innan din hungerattack blev allt för jobbig =)

2010-05-19 @ 21:48:51
URL: http://josefine-creo.blogspot.com/
Postat av: Hanna

Vi åt ostuvademakaroner och grillkorv till lunch =)

2010-05-19 @ 22:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0