det börjar ta sig..

Jag börjar äntligen må bättre. Har legat sjuk sedan i fredags i jävla feber, spyor och förkylning. Har varit nära döden många gånger under dessa dagar (enligt mig själv bara, såklart, men ändå..). Men idag vaknade jag utan feber, utan att vara snurrig med bara ett lätt illamående och en täppt näsa. Det är ju rena lyxen. Eftersom jag mått illa så har jag knappt ätit något och det jag ätit har.. Ja, det har inte stannat i magen. Bra för beach 2010 tänkte jag för att försöka se något positivt i all missär. Det ska åtgärdas idag genom att äta en pizza till lunch. En Hawaiipizza och en cola! Det måste ju bara bota mitt illamående, kan tänka mig att magen är lite känslig för att den faktiskt saknar mat.. Stackarn!


Såhär pigg har jag inte sett ut på några dagar. Jag vet att jag ser lite sliten ut men jag är trots allt fortfarande hemma! Imorgon ska jag ta mig iväg till skolan i två timmar och kanske lapa lite sol på vägen. Ni ser ju det bleka nyllet.. Och i helgen åker jag förmodligen iväg på en liten avslappningshelg i Byle (visst heter det så, Hanna?) och myser och gör mig superfrisk igen!! Sedan ska jag laga mat som aldrig förr så ni får se lite nytt!

Sist men inte minst, PEPPAR PEPPAR TA I TRÄ! (vill inte jinxa denna förbättring..)

Kommentarer
Postat av: mamma Pia

Såååå skönt att se dig så pigg igen, gumman!!!!Förstår att det har varit bedrövligt, framförallt illamåendet, du som älskar att äta! Men på´t igen nu bara, du har mycke att ta igen! Puss & Kram

2010-05-05 @ 18:56:08
Postat av: Hanna

Yes Byle är det!!=)

2010-05-05 @ 19:27:01
Postat av: Josefine

sötkopp!

2010-05-07 @ 17:30:20
URL: http://josefine-creo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0