svettrekord.

Idag har jag slagit svettrekord! Har nog svettats bort några liter idag, på riktigt. Var och tränade precis, mitt första pass. Jag ska nämligen komma i form, den platta magen jag en gång i tiden hade känns så jävla långt borta. Den ska tillbaka, eller ja, åtminstonde ska magen krympa. Och vill ha snygga armar, det gillar jag.

Jag var taggad när jag cyklade till träningen (var svettig redan innan jag kom in salen, huvva) men jag blev rätt nedbruten. Vilken hurtbulle ledaren var, han var lite väl i min smak. Tycker inte om när de ska va så öööverdrivet glada, så kul tycker ingen att träning är. Men det känns bra. Jag är heeelt slut, precis som det ska vara. Nu ska jag äta kvällsmat - jordgubbskräm med mjölk, och hårt polarbröd med prickekorv. Fint det!

Kolla: Taggad vs. Halvdö'



Förresten, tur att vi köpte Gevalia igår för vi får oväntat besök imorrn. Oväntat men ack så välkommet! Jippi jippi jippi!!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Vad söt du är! Bra jobbat!! Undrar vilka som kommer på oväntat besök? :)

2010-07-15 @ 22:57:46
URL: http://josefine-creo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0