nöjd klagmaja.

Jag fick en bra dag tillslut. Trots mitt klagande till en början. Jag åkte till affären och möttes av en värmechock så fort jag öppnade dörren. Jesuschrist, vilken hetta! Går ju inte att ligga ut och sola om man inte är vid vatten, huvva. Jag köpte i alla fall mina CheeseCrunchers som jag ska äta till fotbollen medan Jonas äter en burk godis. Köpte även jordgubbar och grädde som jag avnjöt i min brassestol i skuggan på balkongen tillsammans med en nyinköpt bok (fanns ingen ny skvallertidning..) av Denise Rudberg (Storlek 37, hennes andra roman). Läste några sidor och tog sedan en powernap på två timmar i stolen och vaknade, tittade på tv o läste lite till. Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar. Det vankas wok i köket. Vilken härlig känsla det är att bara sitta och vänta när någon annan lagar mat. LOVE IT!

Godkväll och heja Holland!

Kommentarer
Postat av: Josefine

var boken bra? jag har sett den i affärerna, gillar ju hennes andra om matilde och kompani! :) lät som en härlig dag du hade igår, trots avsaknad av sjö eller hav!

2010-07-12 @ 10:38:11
URL: http://josefine-creo.blogspot.com/
Postat av: Anonym

hej!

Läser du till hem och konsumentkunskapslärare?

jag har kommit in på den utbildningen i göteborg, hur är det?

2010-07-12 @ 20:31:30
URL: http://hallonlove.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okej :) känner mig helt chockad, hade inte trott att jag skulle komma in.

Har så många frågor just nu! haha. Har du alltid varit intresserad av det du läser nu och tycker du det är svårt?

2010-07-12 @ 20:41:42
URL: http://hallonlove.blogg.se/
Postat av: kajsa

hejsan.. hittade dig när jag googlade plugga hemkunskapslärare. Fick reda på ikväll att jag kom in på utbildningen, har tusen frågor, kan du slänga iväg ett mejl till mig på [email protected] så kan vi prata där om du har lust=)



Kajsa

2010-07-13 @ 00:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0