jag vill.

Jag vill mycket idag. Har en "jag vill.."-dag. Den är ganska jobbig, för oftast vill jag göra saker som inte går. Det kan ju tyckas lite dumt.. Helst av allt just nu vill jag åka och bada! Om jag hade haft körkort hade jag kunnat ta bilen (som vi faktiskt har en för en liten stund) och åka iväg. Men det går inte. Jag vill också spela minigolf, men då får jag vänta tills Jonas kommer hem från golfen i eftermiddag och hoppas att han är sugen på ännu mer "golf". Sen vill jag äta kakor. Och glass. Och sånadär smala, lite hårda ostkrokar. Åh, jobbig dag.. Jag vill också att åtminstonde någon av mina kära vänner ska vara hemma, men alla är borta. Gud, vad det är synd om mig. Jag vill gå på bio också, se nya Beck men VARFÖR är det så dyrt?

Nä, nu ska jag inte klaga mer. Jag ska ta mig en liten lur, gå till affären och köpa glass och skvallertidning och kanske lägga mig på gräset en sväng tills jag svettas bort. Då får jag ju lite av det jag vill iaf. Glass! Fantastiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0