fruktsallad.

Idag till lunch så serverades det stuvade makaroner och falukorv. Jonas slängde allt i lite socker i makaronerna också, precis som pappa gör. Härligt att jag fått honom att inse att det är så det ska vara och inget annat. Kunde ju såklart vart mer, men det var ändå väldigt väldigt gott! Före lunchen (japp, FÖRE) så åt jag dessert! Fruktsallad med vaniljkesella! Det åt jag även nu till efterätt efter middagen som bestod av varma smörgåsar med champinjonstuvning och franska örter! Gottgott! Måste erkänna att jag faktiskt använde Abbas färdiga stuvning, riktigt god och ibland får man.. :)


Försökte lägga upp bilder nu, men det ville inte fungera. I alla fall så har jag i min fruktsallad: Ananas, kiwi, äpple och banan med en pressad lime över. Gott och fräscht!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Mmm... fruktsallad med vaniljkesella lät gott. Kanske vi kan äta här och lyxa med en dag.

2010-01-12 @ 21:51:59
Postat av: Håkan

Härligt att du lärt mågen att ha socker i makaronerna

2010-01-12 @ 21:57:08
Postat av: Anonym

Jag som fick smaka på fruktsalladen kan tala om att det var ett utmärkt urval av frukt och precis lagom stora bitar =P

2010-01-13 @ 17:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0