testing, testing.

Imorgon ska jag vi studenter ha med oss fika till skolan (vi har köksvecka). Min kollega har bakat pepparkakor och jag ska försöka mig på saffranskladdkakemuffins. Sjukt bra hänga-gubbe-ord, för övrigt. Jag har dock bara hittat recept på saffranskladdkaka, och inte några kladdiga muffins, men jag antar att det bara är att göra på samma sätt. Visst är det väl så man gör med vanlig kladdkaka som ska bli muffin? Jag tror i alla fall det och testar. Kör nog en påse saffran i taget, dumt att riskera något. Förresten, saffran är väldigt billigt på Ica denna veckan - 10 kronor! Kanonbilligt. Eller? Känns så, tycker jag.

Hepp, nu ska jag se till maten i ugnen sedan ge mig på experimentet.

Tjipp!

Kommentarer
Postat av: mamma Pia

Det får vi leka påJUl ,Hänga gubbe!! Före maten ,kanske, efter Kalle??

Pöss

2010-12-09 @ 20:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0