hundhelg!

Nu har vi hundvaktat klart. Världens mysigaste lilla hund, en liten gullig med mustasch! Vi tror dock att han blev aningen deppig efter att ha varit med oss, eller så föll han bara in i vårt slappa mönster. Hoppas det! Annars har vi tagit det extremt lugnt med fantastiskt god mat (räksallad, biff, potatisgratäng, gräddsås, hemlagat bröd, hemgjord sylt..), vin, öl, godis, promenader, tv och film. Och typ det bästa av allt - golvvärmen. Han har inga element utan det enda som värmer upp huset är golvvärmen. Man tror ju att det ska vara kallt då, men halleluja vad varmt vi haft det i helgen, det är vi inte bortskämda med här i Floggan vill jag lova.
Här är ett litet plock av helgen i bild:


Vi ville nästan inte åka hem..

Snart, snart, snart är det dags att åka hem-hem i alla fall, till Skövde! Jag längtar som en liten tok till på onsdag då jag, Jonte, svärfar och Matulda beger oss hemåt. Och på tisdagkväll kommer Tuldahulda hit och har pyjamasparty så vi kan åka tidigt på morgonen. Myspys!

Nu ska jag ladda inför morgondagens pepparkaksbak i skolan. Känns som att det kan gå lite hur som helst. Spännande.

Kommentarer
Postat av: mamma Pia

Vilken härlig helg ni har haft! Räksalladen ser så god ut!! Och vilken söt hund...

Nu ser vi fram emot mysiga dagar här hemma också.

Kram

2010-12-19 @ 21:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0