wiinkväll.

Ikväll har jag och Matulda Wiinkväll, alltså spela wii plus dricka vin. Wiin. Fyndigt eller hur? Jag är nöjd. Jag har precis hällt upp ett glas Bundustar ur boxen. Lika gott som vanligt! Har ni inte provat, så gör det. Billigt också, 179 kronor för en box, alltså 44 kronor flaskan kan man säga. Toppen!
Jag bjussar på mat i afton också som består av fetaost- och baconfylld kycklingfilé, rotsaker i ugn och bearnaisesås (någon dag ska jag våga mig på en hemmagjord..). Gott va? Och popcorn.

Skål på er och god lördag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

då skulle det vart klackarna i taket ;)

2010-04-24 @ 18:35:33
URL: http://nufflan.blogg.se/
Postat av: mamma Pia

Härligt! Klart du ska göra egen bea, du kan ringa så lotsar jag dig i telefon" Kram

2010-04-24 @ 21:26:21
Postat av: Josefine

Skål!

2010-04-25 @ 19:49:14
URL: http://josefine-creo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0