sunny day.

Idag har vi haft arbetslagsarbete i skolan och suttit nere i en källare i fyra och en halv timme. Solen skiner in och man kan ana den i trappen, men får inte gå ut. Lite lätt panik.. Men på lunchen så värmde vi lite mat, supergod kasslergratäng som även ska ätas till middag snart.. Eller supergod var väl att ta i, men gott var det! Äter kassler så sällan, men nu var det billigt! Och DÅ fick jag underbar sol på mig. Det behövs verkligen, ser ut som ett vandrande lik. Svullna ögon som rinner, blekfis och smutsigt hår som göms under en mössa. Gulligt va? Ska ta en bild så ni får se hur söt jag är!

Längtar till imorgon nu. Av flera anledningar: HELG, Johanna, öl och det (näst)bästa av allt: Stekt fläsk med löksås och kokt potatis! Fanns fläsk för 34 kronor kilot, så jag fick en stor bit för bara 15 kronor! Vilket jäkla kap, va? Nästan så jag ska springa och bunkra upp hela frysen. Mumsfilibbaba!

Har tappat bort sladdjäveln till mobilen igen, där det väntar lite smaskiga bilder.. Så här får ni mig istället! Rund, blek o go ;)


Svulla upp mig lite extra för att ni ska tycka synd om mig. Och med denna
fina lilla grimas borde ni tycka mer synd om Jonas...
;)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Stackars söta (?) lillasyster! :)

2010-04-08 @ 18:52:09
URL: http://josefine-creo.blogspot.com/
Postat av: Johanna

Som jag sa, du var så snygg sååå i skolan! Som alltid. Ska bli toppen imorgon! Längtar massor både efter dig, ölen och kanske lite Arvingarna? ;)

2010-04-08 @ 19:51:42
Postat av: Johanna igen

Glömde. Kul att du äntligen bloggar igen. Har väntat och längtat ;)

2010-04-08 @ 19:52:22
Postat av: Hanna

haha du är jätte söt =)

2010-04-08 @ 21:14:35
Postat av: mamma Pia

Du är alltid söt, hur du än försöker grimasera!!

2010-04-11 @ 14:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0