kvällsfika.

Blev otroligt sugen på något onyttigt efter middagen. Men tröttheten och rädslan för mörkret höll mig ifrån detta. Är rätt nöjd med det ändå för vi har köpt nytt färskt bröd och skinka idag när vi handlade idag. Mörkt bröd (men säkert lite socker i ändå..), bregott, rökt tunn skinka (i jävligt dåliga förpackningar, alla bitar i hög..). En knäckis med skinka och en stor kopp te. Så borde varje kväll avslutas. Ja, ibland borde den såklart avslutas med chips, popcorn, choklad och så vidare, men inte mitt i veckan. Ska bli skärpning på mig nu, herr sambo är ju så jävla duktig hela tiden så jag kan väl inte vara sämre. Heja cykla, hejdå chi.... Nej, jag kan inte ens säga det, så vi nöjer oss med HEJA CYKLA!!



Ser ju aptråkigt ut, men får ju aldrig någon kamera av någon vänlig själ så.. Och NEJ, vi äter inte på papptallrikar, trots att jag ibland skulle vilja det istället för att diska. Men de stod så lägligt och väntade på bänken sedan tisdagens grillkväll..

Kommentarer
Postat av: Josefine

haha illa med papptallrik :) och du om man säger heja cykla så får man också säga hej chips! cykel och chips hör liksom ihop ;)

2010-04-16 @ 17:12:15
URL: http://josefine-creo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0