hustomte.

Vi har verkligen en hustomte eller spöke på riktigt. Tror inte att hon vill oss illa, bara leka lite och spela oss små spratt. Eller mest mig tror jag, kanske för att jag är en believer. Kanske kan ta med henne hem till Hanna en dag så hon leka med deras lilla spöke. Så kanske saker kan ligga på sin plats ett tag framöver. Just nu pratar jag om mobilsladden som varit borta. När jag skulle äta kvällsmat precis och ställer ner tallriken på bordet så ligger sladden där på bordet. VA?! Och nej, bordet kryllar inte av saker, en flaska och tre spelkontroller borde inte gömma en sladd. Skärpning, tomtan. Men bra att den låg där nu i alla fall. Kanske hon bara hjälpte mig att hitta den?

Så nu ska jag visa er bilder från telefonen. Börjar med min kvällsmat som bestod av en tallrik fil med jordgubbssylt, ett kokt ägg i kopp, en smörgås med mosat ägg och kaviar. Gott!






Sushi från någongång.. Gott var det!


Köttgrytan från förra veckan och en härlig fetaostsallad!




Titta vad fint mamma dukat till pappas överraskningsmiddag!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha det är nog snarare du som är yr eller råkar se över glasögonen ibland! Har för mig att du en kväll letade efter en öppnare som jag sen hittade i översta lådan.. ;)Puss sötnos!

2010-04-18 @ 22:16:34
Postat av: Josefine

guuud vad allt såg gott ut. :)

2010-04-19 @ 20:17:03
URL: http://josefine-creo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0