against all odds.

20.10 - hungern börjar närma sig.
20.47 - sms från syster som säger vad hon ätit. mer hunger..
20.48 - sms från syster som säger att hon precis ätit paj och tycker att jag ska äta varma mackor eller rån. vilket jag såklart inte har hemma.
SNÖN (fan..) öser ner och jag tänker: "nej, maria. inte gå ut i detta väder. inte värt det."
21.10 - sitter på cykeln och känner snön som blivit till hagel slå allt för hårt mot kinderna. helt plötsligt känns min solbrända näsa jävligt långt bort. nästan bortdomnad till och med, ångrar mig men cyklar på.
21.12 - framme, tackar ICA för att de inte har några speglar vid kexen.
21.35 - SÅ JÄVLA VÄRT DET! smörgåsrån borde alla äta minst ett paket varje dag. jag ska nog i alla fall äta ett halvt paket nu, med räkost såklart! :)


Ni ser ju så lycklig jag är, trots allt. I made it!

Om jag blir sjuk så skyller jag såklart på Josefine. Om ni undrar!

Kommentarer
Postat av: mamma Pia

Du e la för söt!!!! Vad gör man inte för rån´s skull. Men du vet vad jag skulle ha ätit!

2010-04-22 @ 05:56:36
Postat av: Josefine

Haha, men du ville ju ha matförlag :) och inte tvingade jag dig till affären heller, men känns det lättare att ha någon att skylla på så är det väl ok att du skyller på mig! ;)

2010-04-22 @ 16:39:17
URL: http://josefine-creo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0