sushi!

Idag firar vi 3 år som förlovade! Och det firas med pompa och ståt (?)! Vi gav oss på utmaningen att laga egen sushi! Och det gick finfint! Jag tyckte det blev lite tråkigt så herrn i huset fick ta över rullningen och jag skar istället! Det var ett bra val!
Fyllda med gurka, morot och kräftstjärtar!


Fyllda med gurka, morot och kyckling teriyaki!

Ja, ni ser ju själva hur goda de ser ut, icke sant? Så imorgon kommer Jonte göra alla sina kollegor avundsjuka med sushi-matlåda! Inte illa pinkat!

Kommentarer
Postat av: Mamma Pia

Oj,så gott det såg ut!!!!

Och Grattis, Grattis på Förlovningsdagen!!!! Kram

2009-12-20 @ 21:04:22
Postat av: Mamma Pia

Oj,så gott det såg ut!!!!

Och Grattis, Grattis på Förlovningsdagen!!!! Kram

2009-12-20 @ 21:04:47
Postat av: Johanna

GUD så roligt att du har en blogg! Jag är dock fortfarande lite ledsen att jag inte fått tagit del av den tidigare, den är ju grym! Men jag kanske kommer att förlåta dig en vacker dag ;) PUSS!

2009-12-22 @ 23:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0