pepparkakshus!

Idag bakade (satte ihop) jag ett pepparkakshus! Blev ganska sött! Hoppas inte att det säckar ihop bara som lätt kan hända. Eller kan hända i alla fall, haha... :) Än så länge är det gulligt och det är det som räknas!
En fin ihopsättning måste jag säga att det blev, inte lätt..

Frågan är om jag skulle låtit det vara brunt bara, jag och kristyr (hemmagjord, minsann) är inte goda vänner, eller så skyller jag på spritsen. Hur som helst, här har vi resultatet!
De söta små julbarnen vid sidan om förgyller, om inte annat!
God andra advent imorgon, då ska vi på adventsfika hos Meijer/Sterner!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fint litet hus men du vet att jag tycker att det är fusk =) Nästa vecka ska jag sätta ihop mitt egna lilla hus, kommer nog bli snett och vint som vanligt menmen =P

2009-12-05 @ 14:15:12
Postat av: Josefine

Åh, vad gulligt det blev! Tycker du och spritsen ser ut att ha kommit bra överens:)

2009-12-05 @ 18:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0