en besvikelse.

Åt precis upp min middag. Eller nej, jag åt inte ens upp den för den var en riktig besvikelse! Köpte färdiga färsspett - de var goda! Som jag stekte.. Till så bakade jag lite "bröd" - 250 g keso, 2 dl riven ost och 3 ägg. Trodde de skulle bli godare än de jag gjorde tidigare med majonäs istället för keso och riven ost, men jag vet inte vad jag tyckte trots allt. Jag var otroligt brödsugen, men jag vägrar köpa en pizza eller nåt vitt härligt härligt bröd nu när jag väl slutat! Såå, kanske var det därför jag blev lite besviken, för att brödet inte smakade som en frasig baguette eller en krispig pizzabotten. Men kanske kanske att det är godare imorgon, tänkte lägga det i kylen. Hur länge håller det sig där tro? Gjorde ostchips till också med cayennpeppar, vet inte om jag hade inne de lite för länge eller nåt, men det smakade lite bränt. Kanske Jontemyra gillar det när han kommer hem!

Jag är väldigt väldigt v ä l d i g t slut just nu efter en helg med jobb, kanske därför jag är lite cranky haha! Varsågoda för detta positiva inlägg ;) Tur att jag köpte en liten påse jordnötter som kan liva upp mig! En positiv sak är att jag nu har sommarlov/semester igen!! Två hela veckor, skönt!

Imorgon ska jag laga god mat, både för er och min skull! Tänker inte ens lägga upp en bild på denna mat. BLÄ :)

Kommentarer
Postat av: mamma Pia

Man kan inte bli nöjd varje gång. Men det kanske smakar bättre imorrn med nåt gott på.annars kan du ju prova att göra varm macka på det? Eller i toasten? Dom håller sig ett par dar i kylen ,så det är ingen fara .

Njut nu av ledigheten dom här dagarna.

2009-08-16 @ 22:17:23
Postat av: Judit

Hej! Vill tipsa om sesambrödet! Busenkelt att göra, och gott dessutom! Det funkar lika bra att baka utan ost.

Här är receptet:

http://www.lchfrecept.com/ShowRecepy.aspx?ID=136



/Judit

2009-08-16 @ 23:10:54
URL: http://juditfettartilldet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0